EEEng.ir
مجتمع مهندسین البرز
۲۶ مرداد ۱۳۹۴

فراخوان طرح تربیت مدرسین ایمنی ساختمان

1 دیدگاه

shora markazi

 ستاد هماهنگی کشوری اجرای تفاهم نامه ایمنی، از آغاز ثبت نام متقاضیان واجد شرایط شرکت در دوره های تربیت مدرسین ایمنی ساختمان خبر داد.

در اطلاعیه ستاد هماهنگی ایمنی چنین  آمده است؛ به موجب تفاهم نامه همکاری منعقده میان معاونت روابط  کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان نظام مهندسی ساختمان، در زمینه ارتقای ایمنی و کاهش حوادث کارگاه های ساختمانی و در راستای اجرایی سازی ماده 2 تفاهم نامه، ستاد هماهنگی کشوری در نظر دارد تا در اسرع وقت  نسبت به شناسایی مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان ، که متقاضی ورود به دوره های تربیت مدرس ایمنی ساختمان هستند اقدام نماید. شایان ذکر است برگزاری دوره های آماده سازی مدرسین ، بر اساس برنامه مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اجرا می شود .
بدیهی است پس از طی دوره های مربوطه و قبولی در آزمون های پایان دوره و اخذ تعهد آموزشی از افرادی که موفق به کسب حدنصاب های لازم شده اند، «کارت صلاحیت تدریس در زمینه ایمنی ساختمان » صادر می گردد تا آموزش سایر مهندسان عضو سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها از طریق این مدرسین و بر اساس دوره ها، سرفصل های مصوب ، مجریان مورد تائید و تحت نظارت مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار  انجام شود .
لذا از کلیه متقاضیان دعوت می گردد حداکثر تا تاریخ شنبه 7 شهریور 1394 بر اساس دستور العمل مربوطه  ،  نسبت به تکمیل و ارسال فرم و مدارک و مستندات خواسته شده به آدرس پست الکترونیکی safety.teachers.1394@gmail.com اقدام نمایند.

لینک دستورالعمل نحوه شرکت در طرح تربیت مدرسین ایمنی

دریافت فایل فرم ثبت نام در طرح تربیت مدرسین ایمنی

imeni

مطالب مرتبط