EEEng.ir
مجتمع مهندسین البرز
۱۲ بهمن ۱۳۹۳

قابل توجه قبول شدگان آزمون اجرای رشته های معماری و عمران

4 دیدگاه

bannerr

قابل توجه قبول شدگان آزمون اجرای رشته های معماری و عمران

استحضار کلیه داوطلبان ورود به حرفه مهندسان  و نیز پذیرفته شدگان در رشته معماری – اجرا و عمران – اجرا می رساند بر اساس بخشنامه دفتر مقررات ملی ساختمان درتاریخ بهمن ماه 93 از این به بعد  مهندسان گرامی که قصد دریافت پروانه  صلاحیت اجرا و فعالیت در زمینه اجرا را دارند باید دوره آموزشی و کارآموزی مربوطه را به مدت 76 ساعت در سازمان نظام مهندسی استان خود بگذرانند .


ابلاغ دوره‌هاي آموزشي جديد ارتقاء پايه پروانه اشتغال به كار مهندسي صلاحيت اجرا

به اطلاع كليه مهندسان متقاضي ارتقاء پايه پروانه اشتغال به كار مهندسي صلاحيت اجرا در رشته‌هاي معماري و عمران مي‌رساند، با توجه به مصوبه مورخ 16دي 93 كارگروه آموزش و ترويج مقررات ملّي ساختمان، عناوين و سرفصل‌هاي دوره‌هاي آموزشي جديد ارتقاء پايه پروانه اشتغال به كار مهندسي صلاحيت اجرا و تعداد دوره‌هاي آموزشي مورد نياز جهت ارتقاء پايه در بخش «قوانين، آئين‌نامه‌ها، شيوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها» همين سايت درج گرديده كه از ابتداي سال 1394 لازم‌الاجرا خواهد بود. عناوين و سرفصل‌هاي اين دوره‌ها قبلاً طي نامه شماره 420/59019 مورخ 8بهمن93 به ادارات كل راه و شهرسازي و سازمان‌هاي نظام مهندسي ساختمان استان‌ها ابلاغ گرديده است. متقاضيان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با سازمان‌هاي نظام مهندسي ساختمان استان‌ خود تماس حاصل فرمايند.

دفتر مقررات ملّي ساختمان


 

متن نامه دفتر مقررات ملی ساختمان :

مدیران محترم کل راه و شهرسازی استان ها

با سلام ؛

       با عنایت به ضرورت کسب اطلاعات علمی ، کاربردی و حرفه ای و افزایش کیفی سطح دانش و آگاهی های فنی متقاضیان ورود به حرفه برای دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه 3 در صلاحیت اجرا ، بدینوسیله عناوین و سرفصل های دوره آموزشی ورود به حرفه رشته های معماری و عمران به انضمام راهنمای مراحل اجرایی آن مصوب نهمین جلسه کارگروه آموزش و مقررات ملی ساختمان که با حضور نمایندگان محترم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی  ساختمان برگزار گردید، بشرح پیوست جهت اجرای کامل مفاد آن ابلاغ می گردد .

توضیح اینکه مهلت اعتبار این دوره آموزشی از تاریخ برگزاری دوره حداکثر به مدت 5 سال است و متقاضیان می توانند در هر زمانی  پس از فراغت از تحصیل با معرفی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، قبل و یا بعد از شرکت و یا موفقیت در آزمون های ورود به حرفه مهندسی در این دوره شرکت نمایند . از تاریخ ابلاغ این بخشنامه ، صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی صلاحیت اجرا در رشته های معماری و عمران منوط به ارائه گواهی نامه دارای اعتبار این دوره آموزشی خواهد بود .

غلامرضا هوایی

مدیر کل مقرات ملی ساختمان


ejra

لینک دانلود آیین نامه شرایط و دوره های لازم برای اخذ پروانه اشتغال بکار اجرا


آمادگی جهت آزمون نظام مهندسی را از کجا شروع کنیم ؟

***هم اینک با یک تماس جهت مشاوره رایگان و اطلاع از آزمون پایه۳ آینده رزرو کنید***

آدرس: البرز، کرج، عظیمیه، ۴۵ متری کاج، روبروی مسجد الجواد، مجتمع فنی و تخصصی مهندسین

شماره تماس ثبت نام و رزرو: ۰۹۳۰۳۶۸۹۴۸۷ و ۰۲۶۳۲۵۵۹۸۱۳

Azmoon EEEng

مطالب مرتبط