EEEng.ir
مجتمع مهندسین البرز
۱۸ اسفند ۱۳۹۴

درج دفترچه و کلید اصلی سوالات آزمون‌های ورود به حرفه بهمن 1394+نحوه اعتراض اولیه

6 دیدگاه

درج دفترچه و کلید سوالات آزمون‌های ورود به حرفه بهمن 1394

پیرو برگزاری آزمونهای ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی بهمن ماه 94، بدینوسیله اعلام مي‌دارد دفترچه و كليد سوالات آزمون‌هاي مذكور در سامانه ثبت‌نام آزمونها درج شده است.

تاريخ آزمون رشته پايه
بهمن 1394 تاسيسات برقي سه
ترافيك سه
تاسيسات مکانيکي سه
معماری طراحی  سه
معماري (نظارت) سه
شهرسازي سه
عمران(محاسبات) سه
عمران(نظارت) سه
عمران(اجرا) سه
نقشه برداري سه
معماري(اجرا) سه

داوطلبان مي‌توانند درصورت اعتراض به سوالات و پاسخنامه‌هاي آن، اعتراضات خود را با فرمت مندرج در فایل زير حداكثر تا تاريخ 24 اسفند 1394 به آدرس ایمیل azmoon@inbr.ir ارسال نمايند.
لازم بذكر است از ارسال درخواست‌هاي تكراري جداً اجتناب نماييد. طبق روال معمول آزمون‌ها، بررسي سوالات حتي با ارسال يك مورد اعتراض نيز انجام مي‌شود و درصورت صحت اعتراض موارد در پاسخنامه كليه شركت‌كنندگان حسب مورد لحاظ خواهد شد.
بديهي است با توجه به دقت انجام شده در بررسي اعتراضات، نتايج اعلام شده پس از بررسي اعتراضات قطعي است و هيچگونه درخواستي در اين خصوص قابل استماع نخواهد بود و متقاضياني كه موفق به اخذ حدنصاب قبولي نشده‌اند مي‌توانند در آزمون‌هاي آتي شركت نمايند. به اعتراضاتي كه بطور كامل و در مهلت مقرر ارسال نگردد ترتيب اثر داده نخواهد شد.

دانلود فرم اعتراض

eeeng1

 

شرایط ارسال:
– حتما فایل اعتراض نمونه را به pdf تبدیل و سپس ارسال نمایید.

– اگر به چند سوال اعتراض داشتید آن را صرفا در قالب یک فایل pdf ارسال نمایید. و برای هر سوال یک ایمیل جداگانه ارسال نکنید.

– اسم فایل pdf را شماره موبایل خود نامگذاری نمایید.

بعنوان مثال: 09121111111.pdf

دفتر مقررات ملّی ساختمان

مطالب مرتبط